dimecres, 9 d’abril del 2008

vaja semanetes...

Avui he estat cansat, estresat...bf..


he deixat la beca EMAS, a partir del dia 21, començo a treballar al COETC - Colegi d'Enginyers de Telecomunicació de Catalunya.


Estic il·lusionat amb la feina, però em guardo certa por que no m'agradi la feina. També tinc alguna por que no me'n surti fent el que haig de fer, però no em preocupo gaire d'això.


Per altra banda, un bon conegut meu em va dir que "posés ordre al colegi, que sembla un despipote". Unes paraules que m'afalaguen, però ... ara poca cosa podré fer jo. D'aquí un temps, espero fer alguna cosa més.


Més coses va !

Estic fent la web de TSF, poc a poc.

Estic fent la web de NF, lentament.
i la meva novia cada dia me l'estimo més..

1 comentari:

Anònim ha dit...

Uola maquissim :)
la pu** web del fotolog no se m'obre i he vingut al ciber expressament per aixo :(
Al final nirem a la Telecogresca? Un conegut del msn potser tmb hi nira, i si anem nosaltres li he dit q si vol q s'uneixi a nosaltres; esk deia q li fa pal nar sol. No et fa res, no? :P
En fi, ... fa mitja hora he imprès un treball de c5, una compaginació de diari feta tota x mi jojojo, pero no te la podré ensenyar perk ho he d'entregar aquesta tarda u_u
I aquest dissabte he d'entregar el punt de llibre de la Joso... encara em falta molt :( L'estic pitnant i repassant amb el Photoshop i encara l'he d'imprimir, plastificar, i abans d'això he de fer el dibuix de darrere, perk el q vaig fer no em convenç...i tmb repassar-lo amb Photoshop bla bla bla... :( I ho he d fer tot entre ara al mati i dema al migdia/nit, perk dema al mati stare amb tu i dissabte mati ho imprimire i plastificare... :( Joooo quin estréééééésss!!
I tmb he de fer el còmic, q encara q sigui per principis d juny, les setmanes passen rapides i no tinc temps ni inspiracio :( Donam idees d'arguments! :(
jooooo kin ascu tot :( Tan de bo guanyes el concurs de punts! :P Q no te premi, pero tingrien el meu punt a la parada d llibre d St Jordi de la Joso! :D:D:D
t'estimu (K)