dimecres, 16 d’abril del 2008

papers....


Pf... vols dir que aguantaré l'horari¿? espero que si.


Avui haig d'anar a renovarme el DNI, espero ferme això del DNI electrònic... peroooo com no tinc una foto decent, pos m'esperaré a ferme una per anar a renovarlo.


El que si que haig de fer avui és la proposta de tesina del postgrau. O sigui, imprimirla i portarla al DOE. I més papers, també haig de portar un certificat que em van fer, dient que no he fet pràctiques en empresa per l'INEM, i totes les pràctiques que he fet amb la universitat.


Quin pal em fa tot...bfff...bueno, divendres anem a la telecogresca!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

ànims Alfred meu :) jo stic amb tu i intento fer-te content...tot i q quasi sempre ets tu qi m'ha d'aixecar els ànims :(
t'estímo moltíssim, no ho oblidis mai :*************