dilluns, 14 de gener del 2008

Incivisme acumulat

Ara estic fent... ara estic perplex. Avui m'ha passat una sèrie de coses que m'han deixat perplex.

Un energumen es veu que haurà robat el bolso a una guiri i s'han sentit crits i corredisses del lladre i de la guiri. El lladre se'n va cap a dins del metro, baixa les escales i les guiris també. Jo anaba a entrar al metro, però per l'altra boca....

I clar, el lladre ha sortit per la mateixa boca que jo estaba entrant. L'he mirat, m'ha mirat, s'ha guardat el bolso dins la jaqueta, he mirat al voltant a veure si hi havia algú apart de mi (dos iaios, una iaia i 4 dones)... doncs n0 m'he atrevit a dirli res ni aturarlo ni res... perquè? por d'ell... si li dic quelcom, ves a saber com reaccionaria aquest tio... i tampoc hi havia algú que em pogués recolzar... abans d'emportarme alguna cleca o algo més, que vagin les guiris a la poli... egoista? no... poruc? suposo.. pero no faré res si no estic segur que aconseguiré el que vull...

Per altra banda, vaig a picar el bitllet al metro.. i la dona del costat es cola.. molt maco..
A dins del vagó, un home gran amb bastó... que no s'aguantaba bé dret... doncs no ha trobat lloc per sentar-se...molt maco...

Bf...

1 comentari:

Anònim ha dit...

uei aixo no m'ho havies explicat! o.O quina caca d món.-